به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این برنامهها با هدف تقویت روحیه معنوی مددجویان و ترویج فرهنگ ایثار برگزار شد.
همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، مراسم عزاداری و سوگواری حسینی در مراکز ترک اعتیاد شهرستان قدس برگزار شد. در این مراسم معنوی، جمعی از مسئولان، کارکنان و مددجویان این مراکز حضور یافته و با برپایی آیینهای عزاداری، ارادت خود را به ساحت مقدس سید و سالار شهیدان ابراز کردند.
این برنامهها با قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مرثیهسرایی در سوگ حضرت امام حسین (ع) و یارانش همراه بود و فضای مراکز را آکنده از حال و هوای معنوی و یاد قیام عاشورا کرد. شرکتکنندگان در این مراسم با یادآوری پیامهای نهضت عاشورا، بر اهمیت صبر، ایثار، آزادگی و بازگشت به مسیر درست زندگی تأکید کردند.
برگزاری این مراسمها با هدف تقویت روحیه معنوی مددجویان، ترویج فرهنگ عاشورا و ایجاد فضایی امیدبخش برای آغاز دوباره زندگی سالم در مراکز ترک اعتیاد شهرستان قدس برگزار شد.












نظر شما